»Na osnovi dosedanjega dela v slovenskem šolskem prostoru sem prepričan, da je slovenski šolski sistem v splošnem dober.«
»Slovenska šola je v splošnem dobra, imamo dobre vrtce in šole, dobre podporne službe na ravni države.«
»Hitre spremembe v družbi, drugačen način življenja, drugačne vrednote pa hkrati prinašajo cel kup izzivov na področju vzgoje in izobraževanja.«
»Ključen pa je učitelj, ki je vsak dan v svojem delovnem času v razredu.«
»To pomeni, da imajo (šole in vrtci, op. a.) vpliv ali stik s tako rekoč polovico slovenskega prebivalstva na dnevni ravni.«
»Zavedam se tudi, da je v družbi individualizma, v kateri smo, v šolskem prostoru v ospredju pogosto pritisk na ocene in uspeh.«
»V javnosti je pogosto slišati, kot da je država oziroma ministrstvo nasprotnik teh javnosti, sam vidim reševanje izzivov in konfliktov, ki nastanejo, v konstruktivnem sodelovanju.«
»Menim, da se učitelj zelo težko odpravi na usposabljanje v programe, ki so zdaj predvideni v obsegu 60 kreditnih točk.«
»Mislim, da bo treba spremeniti že strukturo tega dokumenta in določiti, kaj so pravice in obveznosti učencev oziroma dijakov.«
»Zato bo treba, kot napoveduje, sprejeti kar nekaj sistemskih ukrepov.«
»Kot enega izmed bolj perečih izzivov v šolstvu ocenjujem pomanjkanje kadrov, prav tako nizke plače.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju